Известие

Collapse
No announcement yet.

Имам Питане

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Имам Питане

    Колеги здравйте.. Имама едно питане кам вас..
    Преди два дена си купих една Алфа 156..
    Всичко ок, ама Ама като се запали има едно малко тракане от по двигателя, и после спира, като поработи малко..
    И малко мени оборотите и по сле и те се оправят след 10мин каране....
    казаха ми, че за тракането е маслото ама го смени и пак си го има..

    Какво може да е
    Алфата е 1.8 тц
    Благодаря ви предварително.....

  • #2
    Колега това което трака се казва ВАРИАТОР и не е от маслото незнам кой ти го е казал това (тракането е само доката подкачи масло и после намалява).
    Сменя се обикновенно когато сменяш ангренажен ремък продава се ремонтен комплект за вариатора струва 10-20лв. макс.
    Ако вече си сменил ремъка нищо страшно че трака другия път може да си го смениш ако не си СЕГА Е МОМЕНТА
    Успех колега
    EX 156 1.6 TS

    Comment


    • #3
      Супер

      Е супер си колега нещо се бях стреснал доста.... Ама сега сам по добре като го видях това... Е мерси много, дали можеш да ми кажеш от каде да си купя такова нещо даже и ремак и ролки,че още не сам ги сменял.....

      Comment


      • #4
        Вариатор!Те май на всички Алфи нов внос са прецакани.И аз трябва да сменям моя,ама както се казва-когато му дойде времето
        156 1.8 TS

        Comment


        • #5
          Колега нямаш проблем нали сме за това да си помагаме ако искаш погледни магазини Т&Н има един на улица Оборище там можеш да намериш почти всичко или VANTOTRADE.

          P.S Забравих да ти пожелая много радост с Алфата и само хубави моменти да ти носи (пусни някоя снимчица ако имаш)
          Успех
          EX 156 1.6 TS

          Comment


          • #6
            ако тракането утихваслед няколко секунди след като запалиш може просто да изтракват повдигачите. ако пък ти трака малко като дизеле вариятор - да комплектчето е ефтино, но е хубаво да го смениш заедно с ремъците , иначе труда струва доста за смяната. Ако направиш смяната с ремъците ти се оскъпява само с 20 лева - комплектчето е 9,50 лева.
            Но ако утихва малко след като запалиш е пт повдигачите - докато се напълнят с масло горе- значи моце и от масло да е.
            А относно нестабилност на оборотите - виж да си почистиш дроселовата клапа - след дебитомера е.
            2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
            CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

            Comment


            • #7
              абе на мене ми продадоха направо нов вариатор вместо ремонтен комлект. Каква е разликата освен в парите?

              Сърцата са по-капризни от умовете.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Derry
                абе на мене ми продадоха направо нов вариатор вместо ремонтен комлект. Каква е разликата освен в парите?
                Това е идеалният вариант. Ок си.

                http://www.facebook.com/VenturaGarage
                Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                Comment


                • #9
                  ЕЕ мерси и аз ще търся нов Вариатор, А ето малко снимки...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Geleto
                    ЕЕ мерси и аз ще търся нов Вариатор, А ето малко снимки...
                    Да, но нов вариатор е 250 - 300 лв.

                    Съжалявам, ако съм ти охладил страстите... Аз затова и в предишна тема бях споменал. че е по-добре ремонтния комплект да си вземеш (от финансова гледна точка)

                    == Lancia Delta == 1.6 ІІ i.e. - тоталка
                    == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

                    Comment


                    • #11
                      АА аз понеже си помислих, че е малка разликата, между вариатор и ремонтен комплект та за тва.....

                      Comment


                      • #12
                        Разликата в цената не е малка а е доста сериозна така че най-добрия вариант е ремонтен комплект за вариатор и нямаш грижи
                        EX 156 1.6 TS

                        Comment

                        Working...
                        X